Producenci wyposażenia do łazienek z porcelany i fajansu
Firmy producenci wyposażenia do łazienek z porcelany i fajansu w Polsce są przedstawione na tej stronie. Użyj filtra, aby wyszukać żądane województwo lub branżę.
Marka Koło istnieje od 1962 roku i jako następca Zakładów Wyrobów Sanitarnych zdążyła zaskarbić sobie sympatię i zaufanie setek tysięcy Polaków oraz podbić wiele rynków zagranicznych. To upór, pieczołowitość i ciągłe doskonalenie własnych umiejętności i techniki zapewniły marce Koło dominującą pozycję na rynku produktów do łazienek.
Cristalstone to polska marka z ekskluzywnym wyposażeniem łazienek w subtelnej, satynowo matowej odsłonie. Wszystkie produkty z dumą produkowane są w Polsce. Cristalstone wyróżnia nieustanne podnoszenie standardów jakości, zrównoważona produkcja z dbałością o środowisko oraz 20 lat doświadczenia na rynku wyposażenia luksusowych wnętrz.
30 lat temu otwarliśmy swój pierwszy sklep budowlany, zaczynając jako rodzinna firma. W tej drugiej kwestii nic się nie zmieniło – wciąż rozwijamy swój biznes w oparciu o rodzinne wartości i przyjazną atmosferę.
Jesteśmy nowoczesnym producentem porcelany stołowej oferującym wyroby na najwyższym, światowym poziomie.
Unikatowe figurki, ręcznie malowane filiżanki i serwisy, tradycyjne kubki śląskie, piękne wazony, obrazy ręcznie malowane na płytach porcelanowych.
Od wieków Bolesławiec słynie z produkowanych w nim wyrobów ceramicznych. Tradycja wytwarzania ceramiki w Polsce zachodniej sięga średniowiecza!.
Po kilkunastoletniej przerwie, 13 lipca 2002 r. wznowiliśmy produkcję niezapomnianych „Włocławków”. Naszym nadrzędnym celem jest powrót do tradycyjnego wyrabiania oraz ręcznego malowania wyrobów fajansowych.
Jesteśmy sklepem który już od 2009 roku specjalizuje się w sprzedaży artykułów sanitarno -grzewczo -instalcyjnych . W ofercie mamy wystawionych ponad 17 tys pozycji , jednak jeśli nie znaleźli Państwo produktu którego szukaliście to nie znaczy że go nie posiadamy w sprzedaży , najprawdopodobniej nie został jeszcze wporowadzony mimo częstego uzupełniania sklepu o nowe pozycje .